روان درمانگر

هانیه جداری روان درمانگر و گروه درمانگر

روان درمانگر

هانیه جداری روان درمانگر و گروه درمانگر

معرفی گروه درمانی ها 1

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۰ ب.ظ

گروه درمانی بازسازی زندگی پس از طلاق:


با توجه به اینکه طلاق یکی از پرفشارترین بحران های زندگی افراد شناخته می شود، عبور از این بحران نیازمند یاری و همدلی ست.

جلسات گروه درمانی بازسازی زندگی پس از طلاق برای کمک به عبور از این بحران چند ویژگی دارد که به صورت مختصر به آنها اشاره می کنم.

یکی از این ویژگی ها این است که افراد در گروه با همدردان خود آشنا می شوند و متوجه می شوند که آنها در طی این مسیر تنها نیستند.

ویژگی دیگر این جلسات آشنا شدن افراد با تجربه های یکدیگر است. گاهی پس از مواجهه با طلاق این افراد در درون خود گفتگوهای درونی تجربه می کنند. به عنوان مثال اگر فلان می کردم چنان می شد که در جلسات گروه درمانی افراد می توانند این نوع افکار خود را با هم درمیان بگذارند و با تشریک مساعی از این شرایط عبور کنند.

این گروه درمانی که در طی 14 جلسه برگزار می شود به افرادی که طلاق را تجربه کرده اند کمک می کند که از سوگ طلاق رها شده و در مسیر بازسازی زندگی پس از طلاق قدم بردارند.


دور جدید گروه درمانی بازسازی زندگی پس از طلاق شهریور ماه روزهای سه شنبه از ساعت 16:30 الی 18 در بنیاد سوگ شروین آغاز می شود. جهت ثبت نام به قسمت تماس با من مراجعه کنید و یا از طریق فرمی که در قسمت تماس با من هست یا از طریق شماره تلفن های بنیاد سوگ شروین ثبت نام اولیه خود را انجام دهید.


نوشته شده توسط: هانیه جداری

http://bavar1.blog.ir/1395/05/10/ grouptherapy
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۰
هانیه جداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">