روان درمانگر

هانیه جداری روان درمانگر و گروه درمانگر

روان درمانگر

هانیه جداری روان درمانگر و گروه درمانگر

در ابتدا بهتر است هدف خودم از به وجود آوردن این وبلاگ را توضیح دهم. این وبلاگ با هدف معرفی کردن برخی حوزه های روان شناسی و روان تحلیلگری ایجاد شده است. موضوعی که به نظر من کم به آن پرداخته شده است.

افراد زیادی را مشاهده می کنم که قصد مراجعه به مشاور، روان شناس و یا روانکاو را دارند و در انتخاب هر کدام از این شاخه ها دچار چالش می شوند. برای اینکه به نظر می رسد شرایط مناسبی برای معرفی هر یک از این شاخه ها ایجاد نشده است و اگر شده است کم و اغلب به صورت تخصصی بوده است.

من در طی مطالبی که در این وبلاگ منتشر خواهم کرد، سعی خواهم نمود اطلاعات خودم در این زمینه را منتقل نمایم و حوزه های فعالیتی هرکدام از این افراد به عنوان مشاور، روان شناس و روانکاو را در اختیار شما قرار دهم تا در زمان نیاز بتوانید متخصص مناسب با شرایط خود را بیابید. 

با توجه به اینکه حوزه فعالیتی بنده روان تحلیلگری فردی و گروهی می باشد، مسلما قسمت عمده اطلاعاتی که دریافت خواهید کرد مربوط به این شاخه می باشد ولی تلاش خواهم کرد در مورد مشاور و روان شناس نیز با کمک همکارانم مطالبی در این زمینه ها منتشر کنم.

امیدوارم که از مطالب این وبلاگ استفاده نمایید و برایتان مفید واقع شود.


نوشته شده توسط: هانیه جداری


http://bavar1.blog.ir/page/saragaz

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">